Alamak! Ape ni?

Friday 20 March 2015

InsyaAllah, Jika Benar...

Tajuk je mcm novel 347 m/s. 

Kikiki!

Sehari lepas buat pregnancy test aritu, aku buat lg sekali test nya, di awal pagi, dinihari ketika umat manusia dibuai mimpi. Kecuali org nak g keje jauh laaaa... Pukul 5:30am dia da bgn mandi kan. 

Ngehngehngeh!

Mlm sblm nya aku pg Caring Pharmacy. Tingin pulok aku nak ngetest dgn tester yg Fasha Sandha guna dulu tu. Digital Clear Blue. Gituhhh!

Debor juga kan. Memula nampak sign gini 




Pastu, dia tulis Pregnant, but at the same time, hour glass tu still on counting, hehe






Chenggg! Dia reveal kan bape weeks dah usia kandungan. Ewahhh canggih manggih... 






So kalo ikut dr dalam info sheet dia tu, cara pengiraan, kalo tulis 2-3 means kene tambah lg 2 weeks, which is tarikh dr first day period kita. 

So, stick tu reveal 2-3 means, usia baby aku dalam 4-5 minggu gitu. 


Alhamdulillah!
Alhamdulillah!
Alhamdulillah!


Syukur atas rezeki Mu ini Ya Allah. 

Takat ni aku belum lg buat official test dgn OB-Gyn, atau MD kat mana2 klinik. Kalo klinik biasa pun ikut experience aku dia akan guna test kit yg sama kita guna kat rumah ni.

Aku still memikir2 ni nak bersalin mana. Nak jmp Gynae mana. 

Pheww! 

So insyaAllah by next week, decide nak bersalin mana, then terus set appt dgn pakar. 

*dalam ati ni berat nak bersalin kat Pusrawi.😉

No comments:

Post a Comment