Alamak! Ape ni?

Tuesday 17 March 2015

Happy Today

Beberapa hari x blogging, aku agak letih. Lg ni da start cuti sekolah, biasa nya dari pagi sampai membawa ke ptg kdg tu aku x rehat2.

Cuti sekolah anak2 bgn awal, mkn awal, lunch awal. Kul 8am da bfast, kul 12 da mintak nasi pulak. 

Plus, sedara mara dtg rumah, quite tired juga sbb kerap ke dapo. Aku plak kerap haussss sgt. Maybe sbb cuaca jugak kot. 

Ekceli aku bukan jenis peminum, kdg g kedai makan, air pun aku share anak dara punya. Kalo order, kerap kali x sampai setgh aku minum. 

But start last week rs kering benar tekak ni. Minum x benti2. Tgk calendar, im supposed to have my period 2 days ago. So I checked my urine, negative.

Harini tepat 5 hari aku lewat. So ptg td aku checked lg. My back hurt so much. Kaki lenguh2. Aku nak makan obat! So kene check to make sure aku ok.

Sekaliiii...



30 saat pertama, mmg x nampak langsung line tu. Tetiba masuk 3-4 min, nampak samar2 pulak. Tny kawan2, they said "adaaa tu!" So i was smiling ear to ear lah kan. But still hati x kata betul lg. 

Hahaha!


After another half and hour,

 

Yet, still rasa ragu2 lg ni. So td pegi Caring Pharmacy, beli satu lg tester. Esok pagi2, my first urine kita test semula. 

But it's still new tho. Aku baru cite kat mama je. And hasben. And few bestfriends (sbb nak tny kesahihan nya) *really??* 



Baru few la sgt kan! Hahaha! 




1 comment:

  1. Salam....

    Salam ukhuwah dari BUNDA...terima kasih sudi ke TERATAK BUNDA...

    ReplyDelete